BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen bij Moowi in drie eenvoudige stappen:

  1. Plaats het gewenste artikel in je winkelwagen.
    Klik op ‘Winkelwagen bekijken’ of ga verder naar bestellen.
  2. Controleer de artikelen en ga verder naar afrekenen.
    Als je voor het eerst bestelt bij Moowi vul je je gegevens in en kies je een wachtwoord.
    Ben je al klant bij Moowi? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord.
  3. Rond je bestelling af door te betalen.
    Dat kan met iDEAL, creditcard, Paypal, Bancontact of achteraf betalen via Klarna.
    Zodra de betaling voldaan is ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij moowi.nl kun je betalen via iDEAL, Creditcard, Paypal, Bancontact of achteraf betalen met Klarna.

Wat zijn de verzendkosten?

We verzenden bestellingen kosteloos naar adressen in Nederland.
Voor bestellingen naar België rekenen we €4,95 (incl. btw) aan verzendkosten.

Met welke transporteur versturen we jouw pakket?

Op adressen in Nederland worden pakketten bezorgd met POSTNL.
Op adressen in België worden pakketten bezorgd met DPD.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Reeds geplaatste orders zijn in de meeste gevallen niet te wijzigen of te annuleren.
Wij raden aan contact op te nemen met onze klantenservice via sales@moowi.nl

Let op: Het kan zijn dat er géén wijzigingen meer aangebracht kunnen worden in het afleveradres.

Je bestelling zal verstuurd worden zoals bevestigd per e-mail (orderbevestiging).
Mochten de artikelen niet naar wens zijn, dan kun je deze retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Zijn mijn gegevens veilig?

Moowi heeft de benodigde maatregelen genomen die verlies of misbruik van jouw persoonlijke gegevens tegengaan. Dit geldt ook voor je betalingsgegevens en je creditcard. Zie ook onze privacystatement.

Wat is Mollie?
De transacties die worden verricht op de webshop zijn beveiligd door Payment Service Provider Mollie. Mollie is een beveiligd betaalsysteem dat je financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze doorgeeft aan de bank die de financiële transactie uitvoert. Hierdoor worden je bank- en betaalgegevens niet opgeslagen door Moowi, maar alleen in de beveiligde omgeving van Mollie. Dit betekent dat je gegevens nooit kunnen worden ingezien door derden. De veiligheid van online betalingen is voor Mollie een voortdurende zorg.

Wat is SSL?
Moowi.nl gebruikt SSL om alle gegevens (contactgegevens, bestelgegevens, betaalgegevens) te beveiligen. SSL (Secure Sockets Layer) is een versleutelde verbinding die communicatie over het internet beveiligt.

Hoe weet ik dat mijn informatie beveiligd is?
Je kunt op verschillende manieren controleren of je je in een beveiligde zone bevindt. Alle browsers met SSL-compatibiliteit tonen een symbool wanneer ze in beveiligde modus werken. Het SSL symbool zie je linksboven in je browser, het is een symbool van een klein slotje. Bovendien verandert in een beveiligde zone het begin van de URL van ‘http’ in ‘https’, dit betekent dat het SSL-protocol voor de communicatie met de server wordt gebruikt.

BEZORGEN

Wat is de levertijd?

We streven naar een levering volgende werkdag.

Wanneer we jouw bestelling voor 15:00 uur ontvangen, versturen wij nog dezelfde werkdag. Bestellingen geplaatst op zaterdag na 15:00 uur en op zondag, zullen op maandag verzonden worden.

Wanneer wij de levertijd onverhoopt niet kunnen nakomen zullen wij je informeren.
Moowi is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de verzendservices.

Pakket niet ontvangen?
Is je pakket een week na het plaatsen nog niet afgeleverd op het aangegeven afleveradres of bij de buren?
Neem dan contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

Ander afleveradres
Overdag niet thuis en liever je pakket op een ander adres laten afleveren?
Dat is geen enkel probleem!
In het bestelproces kun je elk gewenst afleveradres invullen.

Kan ik mijn pakket bij een afhaalpunt laten bezorgen?

Jazeker, dat is mogelijk.
Tijdens het bestelproces kun je jouw gewenste verzendwijze kiezen, waaronder ook de optie om jouw pakket af te halen bij een POSTNL afhaallocatie.
Zo hoef je niet thuis te blijven om jouw pakket in ontvangst te nemen.

Naar welke landen kan ik mijn bestelling laten verzenden?

Bestellingen kunnen alleen in Nederland en België afgeleverd worden.
Wil je toch een bestelling naar een ander land laten versturen?
Neem dan even contact met ons op via sales@moowi.nl

Kan er op postbusadressen geleverd worden?

Ja, er kan ook op postbusadressen geleverd worden.

Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat moet ik doen?

Wanneer jouw pakket beschadigd bezorgd wordt of wanneer jouw bestelling niet compleet is, neem dan even contact met ons op via sales@moowi.nl

Staat jouw vraag en/of antwoord hier niet tussen?

Schroom niet en stuur gerust een mailtje naar sales@moowi.nl
We beantwoorden graag jouw vragen.

Consecte libero id faucibus nisl tincidu. Magna etiam tempor orci lobor faculs lorem ipsum.

Instagram feed